Hakuna Matata

2009-04-06
21:19:31

Måndag /S
Hej på er!
Hoppas allt är bra! Sedan ni hörde av mig senast har jag hunnit med att spendera lite tid med L och min familj, samt hälsa på släkten i Sunne. Under dessa dagar har även biljakten fortgått och jag har hunnit med att provköra ytterligare tre bilar, varav två av dessa testades idag när jag ch min kära sambo provkörde en Opel Astra och en Skoda Fabia. Båda bilarna var okej men vi föredrog båda Astran så nu är det det som jag bestämt mig för och kommer att leta efter!

Imorgon ska jag ner på stan med älsklingen som ska leta jacka och skor + att jag ska var barnvakt åt min systerson på morgonen när syster lämnar blod. Dagarna går ruggigt fort och nu är det "bara" en vecka kvar tills det är dags för att åka tillbaka till Linköping...!

Jag hoppas att ni njutit av solen och att ni haft det

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: