Hakuna Matata

2009-04-25
11:52:09

Lördag /S
Hej på er denna soliga lördag!
Den här dagen började jag klockan halv tio då jag smög ut ur sovrummet för att inte väcka T, och drog på mig joggingkläder för en morgonrunda. Idag såg jag till att bara ha t-shirt under vindjackan för att inte smälta bort som jag höll på att göra sist! JOggingrundan gick mycket bättre än sist, jag orkade springa hela varvet på 3 km. Enda gången jag behövde stanna var mot slutet då jag inte orkade springa med vindjackan längre utan tog av mig till bara t-shirt. Väl hemma var jag duktig och körde ett 15 minuters styrkepass. Precis när jag stretchat färdigt kom T ur duschen så vi åt en gemensam frukost innan jag hoppade in i duschen.

Nu sitter jag här i riktig sommarklädsel, jag brukar fega på våren och klä mig varmt länge men idag är det ju 30 grader varmt i solen så nu fick åtminstone mina 3/4 jeans åka fram. I samband med att jag rotade fram dem så hittade jag ett linne jag lagt bort då det varit lite väl tajt den sista tiden. Men nu har jag ju minskat en del i vikt sen förra sommaren så jag provade det och härligt nog så passar det finfint :)

Nu ska vi snart ut i tvättstugan och starta några maskiner innan vi åker ut till Tornby där vi ska handla lite inför kvällen då vi tänkt åka och sätta oss någonstans vid kanalen eller ån och grilla. Utöver det ska jag leta födelsedagspresent till min buddy som snart fyller år... Annars blir det plugg resten av dagen som jag planerat tills dess att vi hoppar in i bilen för en mysig grillkväll någonstans....

Ha en superskön dag och passa på att njuta av solen och värmen, man vet aldrig hur länge det varar...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: