Hakuna Matata

2009-04-24
17:38:51

Hot hot hot...! /S

Nu är jag hemma igen efter min heldag i skogen. Vädret har varit perfekt och det har varit supervarmt, det har även varit en dag med en massa praktiskt övningar och lekar så det var en bra dag helt enkelt! Klantig som jag var så hade jag dock glömt att ta med vatten så jag var helt borta i skallen vid 4 när vi gick på bussen. Vattenbristen i kombination med en jäkla massa kisande mot solen och all den friska luften som vi fått under vår 6 timmar långa utevistelse har gjort att jag nu är heeeelt slut!!!
Det är fortfarande superfint och varmt ute men just nu tycker jag faktiskt att det är skönare att sitta inne...

Ikväll vet jag inte vad det blir, kanske har T gjort upp planer med sina kompisar nu när vädret blev så fint men om han kommer vara hemma så blir det nog bara myspys vid TVn. Det vore väldigt gott att grilla men vi har ju inte lagt något i marinad och förberett något så jag tror det får vara ikväll, kanske kan man göra det imorgon istället...

Nu ska jag däcka på riktigt.... ha en skön fredag...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: