Hakuna Matata

2009-04-28
19:55:37

Att jogga eller inte... /S

.... det är den stora frågan för tillfället...! Jag ska hoppa in i duschen lte senare men funderar på om jag ska bli lite svettig först genom en joggingrunda då jag ändå inte har något för mig för tillfället. En annan anledning är att den här veckan har varit usel om man tittar på vad jag stoppat i mig då det är både godis och McDonalds-mat i större mängder. En annan bra anledning är att det förmodligen inte blir så mycket träning mer den här veckan då jag ska hem till Karlstad....
Det enda som står emot är min egen lathet...

Jag ska se klart Hitta hem och när det är slut tror jag det får bli en joggingrunda... som sagt det enda som är emot är min egen lathet och den kan ju inte få vinna över förnuftet, åtminstone inte idag...! Wish me luck...






              Hm.... vad ska man göra....















Update: Jag erkänner.... latheten vann idag över förnuftet :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: