Hakuna Matata

2009-04-13
11:35:12

Ännu en vecka... /S
...i karlstad! Nu blir det bestämt att jag stannar till helgen i Karlstad, känns riktigt skönt!

Igår var vi på biofilmen Män som hatar kvinnor, alla tre av oss hade läst boken innan men det var länge sen jag och T läste den och det verkade va bra då båda vi gillade filmen medan D som läste ut boken för några veckor sedan tyckte den var rätt dålig då saker tydligen inte hände i rätt ordning och för att man hoppat över några saker. Han påpekade dock att han gillade skådespelarinsatserna vilket vi nog höll med om.
Så jag tycker inte ni ska avskräckas för att det är en svensk film för den är faktiskt bra!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på förutom att jag ska klippa T, jag antar att affärerna är stängda annars hade jag kunnat tänka mig en sväng till ikea...

Ha en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: