Hakuna Matata

2009-04-26
16:01:09

Ännu en helg... /L


... är förbi. Igår var mor, jag och A ut på stan och strök omkring på jakt efter fynd. Eftersom min födelsedag närmar sig fick jag välja min present från A. Det blev en mönstrad tröja, lila t-shirt, scarf och en svart tröja med blixtlås.
Själv köpte jag mig två skjortor (en lila och en rosa) och en svart t-shirt med färglatt mönster fram för endast 180 kronor. Helt överkomligt. Senare på kvällen åkte jag med mor ut till I2-marten (några stånd var kvar) Jag fick mig 7 par strumpr för 50 kronor, godislängder och så köpte mamma dessa (bilden) två grod-smycken, en ring och örhängen. Jag älskar dem! Det känns som om jag glömt något.

J har dessutom fått ett jobberbjudande nu och om allt går som det ska flyttar han med mig i juni. Hoppas, hoppas :)

Ska klura på present-önskningar! Hehe.... det blir faktiskt svårare och svårare ju äldre man blir.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: