Hakuna Matata

2008-09-27
13:30:50

Lördag /S
God förmiddag på er!
Då var det lördag, underbart härligt med en ledig dag efter den tuffa dagen igår. Igår kom kompisen D hit som jag redan nämnt och det blev god mat på kvällen som följdes av filmen American gangster. Jag har hört att den ska vara bra, och vi tyckte nog alla att den var helt okej men kanske lite för händelselös och lång ibland. Efter en praktikvecka och det faktum att varken jag eller T brukar sitta uppe om nätterna gjorde att jag var ganska så trött efter filmen, men vår gäst är snarare en nattmänniska så vi satte igång film nr 2, Kung fu Panda. Efter en halvtimma orkade jag dock inte längre utan lämnade herrarna för den sköna sängen. Det är ju trots allt Ts kompis i första hand :op

Som jag tidigare nämnt så känner jag inte direkt för besök för den här helgen, låter ju kanske lite egoistiskt, men denna helg ville jag vara själv med älsklingen, kanske gå en runda på stan och så... men killar i allmänhet brukar ju kanske inte vara så intresserade av att gå på stan, och tyvärr stämmer det även in på D. Så det verkar som att det kommer att bli en dag i lägenheten med tv-tittande. Sen pratades det även om att vi eventuellt skulle gå ut ikväll, något jag absolut inte känner för... men vi får väl se hur det blir. Känner mig som sagt inte så social denna helg, men man får väl göra det bästa av situationen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: