Hakuna Matata

2008-09-23
16:08:55

Tisdag /S
Den här dagen var mycket bättre än gårdagens VFU-dag, och sen hade jag sån "tur" att konferensen var inställd så jag slutade 14.15 istället för 16. Sen var M sjuk, måste erkänna att det var rätt skönt - det kan bli lite jobbigt med tre vuxna på 18 barn, och de sista två timmarna är de alltid halvklass.

Väl hemma så kollade jag mailen och nu har jag och M gjort upp att de första 1,5 veckan ska ägnas åt litteraturläsning och den tiden kommer jag vara i Karlstad. Så jag kommer till Karlstad strax efter kl 22 den 24/10 och lämnar Karlstad den 5/11 med 17.15- tåget. Så det blir NÄSTAN två hela veckor hemma i Karlstad. Det kommer ju förstås bli en hel del plugg, men man har ju i alla fall ett par lediga timmar varje dag + alla helger.

Nu ska jag slappa tills T kommer hem och fixar käk :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: