Hakuna Matata

2008-09-22
09:15:39

The morningprocess /L
Jag vaknade av väckarklockan 07.30 och trodde att jag ställt den fel - med andra ord att jag kunde sova lite till. Till slut vaknade även min hjärna och jag insåg att det tyvärrrr var dags att stiga upp. Det tog alldeles för lång tid i duschen och givetvis hamnade jag i en stressig situation när jag kollade in klockan och bussen skulle vara här om 5 minuter. Jag väckte hela huset då jag i detta stadiet riktigt fått igång det dåliga morgonhumöret. Helt underbart tjuter mobilen, Sandra nr 2 är sen och kommer inte in till stan förrän 10 - jag kan pusta ut och käka frukost i lugn och ro! Stackars J däremot skrek utifrån  hallen "hej då" och smällde igen dörren precis innan jag hann be om ursäkt för mitt utbrott och bärsärkargång denna morgon.

Nu sitter jag här och VÄNTAR på att klockan ska bli 09.35 så jag kan gå ut och ställa mig som alla andra Karlstadsbor vid busshållsplatsen muttrandes över hur jäkla gråtrist livet är med samma procedur varenda dag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: