Hakuna Matata

2008-09-07
22:41:55

Min jobbiga dag fortsätter... /S
Efter min lilla upptäckt om att jag pluggat på fel saker så försvann all motivation och jag har bara läst 10 av de ca 50 sidor som ska vara lästa till imorgon, så imorgon efter joggingen blir det intensivläsning.
Frågan är dock om jag ska till skolan imorgon då det verkar som att vår kyl och frys har lagt av!!!! Känns mindre kul med tanke på att vi storhandlat och har frysen full med matvaror för en gångs skull... Förhoppningsvis inträffar ett mirakel och allt funkar som det ska imorgon när vi vaknar. Om inte så ska T ringa bostadsbolaget så får vi väl hoppas att de kan komma direkt under dagen - rätt svårt om man inte har en fungerande kyl och frys!

Imorgon kväll ska jag i alla fall vara barnvakt så man kan få in lite pengar, det kommer alltid väl till pass, särskilt eftersom vi precis köpt tågbiljetter. Idag fick vi förresten veta att Ts föräldrar hittat en lägenhet och att de ska skriva kontrakt imorgon. Ska bli kul att se vad det är för ställe men det får bli under nästa hemresa. Det känns i alla fall skönt att de äntligen hittat något i stan så man slipper åka bil för att hälsa på dem...
Men inget är ju skrivet än så ännu är det ju inte 100& bestämt...

Hoppas er dag varit bättre än min...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: