Hakuna Matata

2008-09-02
13:34:57

Jävla idiot. /L
Fortfarande ingen Johnny i syne. Lappar är uppsatta och skallgången har pågått i 4 dagar. Vart kan han vara?
Saknar honom så!
Men det skedde faktiskt något humoristiskt mitt i allt elände. Mamma ringde och sa att hon hittat Johnny men blev lite tveksam och ville att jag skulle komma och kolla. När jag kliver uppför trappan står mamma i dörröppningen med en helt främmande katt i famnen. Alla djuren var som galna på stackaren som såg ut att dö av skräck. Jag bar ner honom och släppte ut honom, då vände han sig om och såg ut att tänka "jävla idiot" om mig. Sen satt han och smög på oss i buskarna. Fatta vad han hade och berätta till sina polare om den galna tanten som fångade in honom. Till vårt försvar då kan jag meddela att han var väldigt lik Johnny.

Skolan rullar på, andra veckan nu och det är matte för hela slanten. J och jag sover på mammas köksgolv, igår när jag hade åkt (7.30) så vaknade J av att det stod någon inne i köket. Det var NCC som var här och gjorde efterbesiktningen. Där låg han mitt på golvet och sov... hahaha. Fy fasiken vilket hemskt uppvaknande! Stackaren. Anledningen till att vi sover hos mamma är att vi ska slippa vakna av alla byggarbetare som kommer 7.00. Men icke. Jag tycker det är tur att han inte gjorde något och vaknade, för man kan ju bete sig skumt när man sover.

Kramkram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: