Hakuna Matata

2008-09-13
11:10:35

Indiana Jones 4 /L


I Indiana Jones och kristalldödskallens rike (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) möter vi återigen Harrison Ford men denna gång något äldre. Vad händer i filmen då? Jones träffar på Mutt (Shia LaBeouf), tillsammans försöker de finna en magisk dödsskalle, som även ryssarna är ute efter. Skurken spelas av Cate Blanchett, en iskall person. Mycket kortfattat om handlingen men det är väl roligare att inte veta allt! Filmen var lite speciell, en mycket bra början men den tappar lite mot slutet tyvärr. Den blev liiite väl extrem i slutet enligt mig men samtidigt är det så typsikt Jones-filmerna med dessa effekter. Det finns detaljer som förstör för mig men jag ska inte skriva, bättre ni upptäcker det själva i så fall. Gillar du Indiana Jones-filmerna tror jag inte du blir besviken, filmen är bra men den kunde varit bättre.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: