Hakuna Matata

2008-09-05
16:37:11

Happy friday /S
Jag har sagt det förr men idag är jag trött, så otroligt trött! Denna gång vet jag inte riktigt vad det beror på, dels så är det att dagen varit lite rörig, mentorn försvann och lämnade klassen åt oss vilket var lite jobbigt när man inte var förberedd och inte visste vad barnen skulle göra o.s.v. och under eftermiddagen så var det lek med deras faddrar som var elever ur femte klass och då blev det också lite kaotiskt då man inte hade koll på var eleverna är och vilka elever som är faddrar och ej. Hur som helst är jag enormt trött... Älsklingen har gett sig iväg för filmkväll med grabbarna, de skulle se Arn och sen eventuellt se den nya Arn-filmen på bio ikväll så jag är lämnad åt mitt öde :op

Jag hade tänkt ge mig ut och springa idag men just nu är jag bara trött och hungrig så det kanske får vänta till imorgon, men om jag skjuter upp det tills imorgon blir det jogging två dagar i rad om jag ska nå mitt mål på 3 joggingpass/veckan.
Så med ett skippat joggingpass, en ensam kväll, och en tom mage så får de nog bli en svullarkväll med pizza :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: