Hakuna Matata

2008-09-13
11:50:29

Good morning /S
Då var helgen här som jag blev så glad för. Nu känner jag mig dock ganska stressad då jag har en hel del att hinna med under denna helg som jag inte riktigt insett tidigare - idag står jogging och städa lägenheten bland annat på listan, sen måste jag försöka att planera i lektionerna för VFU:n. Nu har jag fått lite direktiv via mail och det är mer jobb än jag räknat med. Jag kommer få ha huvudansvar de två sista veckorna av praktiken medan M har de två första. Vår sista ansvarsvecka kommer läraren att lämna över allt ansvar till studenten. Det jobbiga är att det lät som att hon vill att vi har egna idéer till alla lektioner den veckan. Att ta allt ansvar är helt okej med mig men jag hade inte räknat med att planera alla lektioner på egen hand utan hade kanske tänkt planera hälften av dem och sedan följa det arbetsmaterial hon hade planerat. Det jag har funderat på hittills har varit svenska ämnet så det jag behöver planera nu är främst matte och SO som helst ska handla om Linköping.

Utöver lektionsplaneringen så har jag en del att läsa inför den kommande veckans seminarer... så just nu känner jag mig mest bara stressad över allt som ska hinnas med denna helg!!

Hoppas ni kan njuta mer av er helg...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: