Hakuna Matata

2008-09-08
14:18:28

Fånge i mitt eget hem! /S
Okej, att säga att jag är fånge är väl kanske att överdriva men jag kan ju inte göra något i väntan på reparatören OM han nu överhuvudtaget dyker upp. De sa förvisso att de skulle ringa på mobilen men jag vill verkligen inte missa dem så istället sitter jag här i min lägenhet och vandrar fram och tillbaka och bara väntar. Man kan ju tycka att jag borde göra något av den tiden men jag har liksom inte ro i kroppen till att koncentrera mig på något!

Jag borde städa lite, ta disken, plugga, jogga, duscha - men det känns som att reparatören ska komma i samma ögonblick som jag börjar med något av det ovan nämnda så istället blir jag bara sittandes!
Jag antar att de slutar jobba klockan 4 så då tänkte jag ge mig iväg och jogga och sen in i duschen innan det är dags att cykla iväg till familjen C för mina 2 timmar som jag ska vara barnvakt.

Så... håll tummarna för att det snart ringer på dörren hos lilla mig så jag kan ta tag i något seriöst :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: