Hakuna Matata

2008-10-05
00:13:17

Tips! /S
Jag såg att lyko.se hade ett riktigt bra erbjudande nu på schampo och balsam ifrån Loreal, mitt absoluta favoritschampo!
Nu kostar 500ml schampo + balsam bara 349kr istället för 568kr - riktigt bra pris alltså!
Själv inhandlade jag en 1,5liter flaska med schampo som jag vet kommer räcka en evighet så det är inte riktigt aktuellt.

Men som sagt, schampot är superbra, och sedan jag bytte till det för några år sedan så har mitt hår blivit MYCKET bättre, både enligt mig själv och enligt frisör. Till skillnad från billiga schampon så är också detta schampo mycket drygare då man inte alls behöver samma mängd för att få upp ett lödder, det enda man ska tänka på är att se till att håret är ordentligt genomvått innan man masserar in det.

 - Kampanj Loreal Vitamino Color/500+500

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: