Hakuna Matata

2008-10-18
13:19:55

Städdag /S
Idag hade jag tänkt ha en riktig hemmapysslar dag med att plocka i hyllor och lådor + en ordentlig städning av lägenhetens alla vrår.  Hittills så har jag dock haft en riktig slappismorgon då jag rört mig mellan sängen och soffan i mina sköna stickade sockar, mina mjukisbrallor och min hoodtröja... vissa skulle nog tycka att det vore en bortkastad morgon men jag älskar att få ha sådana dagar ibland :)

Men nu ska jag i alla fall sätta lite fart med städningen! Till att börja med ska jag gå ut och se om man kanske kan få en tid i tvättstugan nu så man kan tvätta soffklädseln och därefter ska jag börja plocka i alla papper som jag har liggandes överallt samt gå igenom mina gamla anteckningsblock som jag har haft under min utbildning för att se vad som är vart att spara, samt var jag ska spara det för nu börjar de ta upp lite för mycket plats. Tänkte också att jag ska se på den gamla litteraturen och se vad jag vill spara och vad jag kan tänkas sälja för även den börjar ta lite för mycket plats...

Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: