Hakuna Matata

2008-10-18
15:15:58

Rapportering /S
Fy fasen alltså... det här skulle ju då bli min städdag men nu har jag suttit i två timmar och gått igenom mina pärmar och rensat ut så jäkla mycket papper. Hittills har jag lyckats få ihop en pärm av tre pärmar så det går ju framåt i alla fall, men de där pappershögarna jag hade på skrivbord har inte precis blivit färre, istället har högarna nu spridit sig vidare till byrån. Så jag lär nog bli sittandes med alla jäklar papper i ytterligare någon halvtimma innan jag kan komma igång med städningen på riktigt men nu är jag så less på alla papper att motivationsnivån minskat drastiskt...

Det känns ändå skönt att gå igenom alla papper från utbildning och rensa för att spara de man faktiskt tror att man kan ha användning för... det blir liksom en förberedelse för ett avslut av utbildningen även här hemma... men nu är det dags att återgå till pappershögarna och alla anteckningsblock som jag ännu inte hunnit gå igenom :OP

Vad gör ni andra människor i världen denna dag då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: