Hakuna Matata

2008-10-06
16:52:02

Måndag /S
Hej mina vänner!
Idag har jag varit så trött och seg och med en lätt dunkande huvudvärk= inte direkt så att man längtar efter att spendera dagen i ett rum med 18 barn!
Det som gjorde det hela ännu jobbigare var att även M mådde lite halvkasst idag så man kunde inte ösa över ansvaret på henne heller. Men vi överlevde dagen, kanske tack vare att barnen fick sin första belöning på samlandet av stjärnor(för gott uppförande på lektionen) som var 20 minuters extra rast.

Nu ska jag försöka orka mig in i duschen snart, och tyvärr är det min tur att fixa middag och disken idag, men SEN ska jag inte göra något mer alls idag, bara vila och försöka samla ihop lite energi som jag verkar vara helt tömd på!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: