Hakuna Matata

2008-10-18
22:50:41

Julklappstips! /S
Här kommer ett litet tips till de i min närhet som brukar inhandla julklappar till mig!

Best Of 061122-071122 (2CD)
 

Miss Li

Best Of 061122-071122 (2CD) (Album)

Jag hade inte hört Miss Li innan jag var på Winnerbäcks konsert i somras men där fick jag chansen att höra både henne och Maia Hirasawa och jag gillade faktiskt båda två riktigt mycket. Så därför önskar jag mig Miss Lis album här ovanför, men även Maia Hirasawas platta här under;

Though, I'm Just Me (New Edition)

Though, I'm Just Me (New Edition) (Album)

De finns bland annat på cdon.se för 99kr/st :)


Miss Li -Ba ba ba
Man kan ju inte bli annat än glad av den här låten, och med en sådan text så kan ju vem som helst sjunga med. Om ni inte hört henne så måste ni kolla in hennes låtar för man blir verkligen glad av de flesta låtar som har samma glada melodi :)


Maia Hirasawa - Mattis & Maia

Det är den här tjejen som gjort den där sköna versionen av The Worrying kind som hon spelade på melodifestivalen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: