Hakuna Matata

2008-10-21
14:14:43

Jag blir galen! /S
Nu har jag spenderat de två senaste timmarna med att var 30:e sekund uppdatera kursens hemsida och mailens hemsida för att se om det kommit upp någon ny info om tentan som skulle läggas upp senast kl 14... det har det inte!!

Om jag var nervös och stressad imorse så är det inget emot vad jag är nu - jag håller helt seriöst på att flippa ut totalt! Jag vet inte vad jag ska göra... man kan ju tycka att jag borde passa på att fixa lunch eller ta en joggingrunda som tar max 30 min men jag kan inte släppa datorn då jag fortfarande väntar på min jävla tenta......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar:
#1: Linda

Jag förstår inte varför du är så uppstressad? När ska den vara inlämnad? Så klart de tänker på det när de lägger upp den sen, du måste ju få tid att göra den också. Det ordnar sig! Du klarar dig alltid.

2008-10-21 @ 14:19:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: