Hakuna Matata

2008-10-19
16:21:26

Ingen lust /S

Idag är en sån dag då jag inte känner för att göra någonting alls....
1. Köket ser för jävligt ut så jag borde verkligen ta tag i all disk!
2. Jag har inte joggat något denna veckan och om jag inte joggar idag så blir det första veckan sedan i terminsstarten som jag inte joggat en enda gång på en vecka och det känns som ett stort misslyckande om det blir så...
3. Jag har en kursuppgift som ska redovisas på tisdag som jag verkligen borde göra då jag har fullt upp hela dagen imorgon.
4. Jag borde ta ett varv med dammsugaren då det inte kommer hinnas med under veckan och jag vill ju att T ska komma hem till en fräsch lägenhet!

MEN idag är som sagt en sån dag då jag inte känner för något alls, allt känns så ansträngande och jobbigt....

Det är dagar som dessa som det är så bra att man har en blogg så att man kan rada upp allt det, för nu medan jag sitter och skriver så inser jag att hur jobbigt och trist det än känns att gå ut och springa så känns det ännu jobbigare om jag inte joggar något denna veckan, och jag kan ju alltid avsluta med en skön dusch som följs av ett härligt skumbad.
Och om jag åtminstone orkar med det så kanske jag även får energi till att ta tag i köket senare ikväll...

Så jag ger mig själv 10 minuter innan jag går och byter om för att ge mig iväg till joggingspåret... Wish me luck!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: