Hakuna Matata

2008-10-23
11:39:43

Hur ska det här gå?! /S
Nu har jag spenderat en stund i telefon med M för att se om hon tolkat den sista uppgiften likadant som mig, vilket hon hade så det känns ju skönt. Vi pratade en stund och jag måste säga att det samtalet gjorde mig riktigt nervös då hon var supernervig över den här tentan, klarade knappt att äta, bröt ihop och grät då och då, fick skrivkramp o.s.v.
Självklart tycker jag synd om henne, men jag kan samtidigt inte låta bli att oroa mig inför det kommande examensarbetet som vi ska skriva tillsammans.... Nog för att den här tentan har gett mig magont och framkallat visst illamående men jag är ju inte så stressad att det hindrar mig från att faktiskt skriva den....

Så nu känner jag mig som sagt lite nervös inför det!

Men nu är det en sak åt gången som gäller, tentaskrivande går hittills bra, men jag måste ju erkänna att det är lite distraherande att ha T tillbaka för nu sitter jag mest och väntar på att han ska komma hem :op
Det är ju tur att jag fått vara själv när jag skrivit de andra uppgifterna i alla fall!

Det ska bli riktigt skönt att få komma hem till Karlstad också, längtar verkligen efter mina söta syskonbarn och att få hänga med min buddy L och ventilera allt med skolan. Det är så underbart skön att ens bästa kompis läser precis samma sak som en själv, och kommer att vara färdig med utbildningen samtidigt - på så vis oroar man sig för samma saker samtidigt och kan prata om det med någon som verkligen förstår. Jag kan självklart prata med T också men han förstår inte lika fullt ut som L...
Men på fredag 22.15 rullar tåget in på Karlstad station och sen åker jag som sagt inte därifrån förrän den 4 november :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: