Hakuna Matata

2008-10-27
12:34:33

Ho ho /L
Helgen är över! Vad har vi gjort?

I lördags blev det middag hos Sandra och hennes familj - kycklingwok med nudlar. Efteråt gick vi hem till mig och gjorde drinken SPLASH. En helt otroligt god drink, den rekommenderas starkt! Så vi satt i soffan, tjata och drack. Igår fick jag ett sms på morgonen som löd "jag är seg" från Sandra. Haha tänkte jag som för en gångs skull inte kände någonting! MEN så reste jag på mig och huvudet snurrade till... haha... jäklar vad seg jag va. Men det gick an ändå för klockan 14 var det dags för jogging! Vi beklagade oss när vi gick uppåt mot skogen och spåret, vi kom runt i alla fall och försämrade inte tiden något värst trots att jag trillade - rullade runt i leran och trots regnet! Det var en syn när jag kom hem med lera överallt, J skrattade och jag kände mig som att jag precis avslutat tjurruset. Efter en skön dusch upptäckte jag att mitt feta ler-arsle lyckats "röra" vid garderobsdörrarna som nu även de blivit leriga.

Söndag kväll bjöd på tacos och tjat (igen) när Sandra kom, därefter såg vi den otroligt roliga filmen Kopps. Skrattade så tårarna rann.

Nu är det dags för jogging igen... Sandra tar kål på mig =P

Löv. L

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: