Hakuna Matata

2008-10-21
21:08:03

Hello /S
Hej på er mina vänner!
All stress är nu som bortblåst för tillfället, jag är dock övertygad om att den kommer komma över mig igen innan det är dags för inlämning. Jag borde förmodligen ha jobbat lite mer på tentan men jag orkade inte hämta nya krafter när jag var färdig med den första uppgiften... även om jag inte jobbat så mycket på tentan idag så har det varit det enda jag tänkt på sen jag vaknade imorse och det tär på krafterna. Imorgon tror jag faktiskt att jag ska börja dagen med en joggingrunda och sen blir det till att ta tag i den andra av de tre uppgifterna.
Det bästa med morgondagen är dock att min älskling kommer hem igen :D Han kommer dock inte förrän sent på kvällen men ändå, ska bli underbart skönt att få sova bredvid honom och få prata om allt och inget. Vi har ju pratat med varandra i telefon men då varken han eller jag tycker om att prata i tele så mycket så blir det inte samma sak.

Nu ska jag titta på lite Friends innan jag hoppar i säng, det gäller ju att vara utvilad så man orkar med morgondagen!

Natti natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: