Hakuna Matata

2008-10-05
21:31:55

Good night.. /S
Jag fick trots allt en del gjort idag då jag hann med att städa också. Nu ska jag ta hand om tvätten och därefter ska jag faktiskt sussa sött så jag får en bra start på den nya praktikveckan. Den här helgen har jag känt mig lite låg, inte humörsmässigt men energimässigt, vet inte vad det beror på. I fredags hade jag verkligen ingen energi alls, och igår var det väl mycket bättre jämfört med i fredags, men idag var jag helt borta igen och kände mig som en zombie även om jag lyckades åstadkomma vissa saker. Jag hoppas jag orkar hålla mig frisk kursen igenom, det är ju bara tre veckor kvar!
Nu under den senaste halvtimman har jag kollat runt lite på lektion.se för att få lite inspiration till mina lektioner. Jag känner att jag hittat bra idéer men jag har inte tagit något beslut om några lektioner än och det är det jag måste börja göra om det verkligen ska bli något av det hela.
Imorgon ska jag försöka att ge mig iväg och låna lite fler böcker att läsa ur, men vi får väl se vad som hinns med. Egentligen är det föräldramöte på kvällen för hela skolan som mentorn tyckte att vi kunde gå på men jag tänkter faktiskt skippa det och bara gå på det som är för klass 1 och 2 nästa måndag.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Natti natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: