Hakuna Matata

2008-10-24
10:19:16

Fredag /S
Då var det fredag, dagen för tentainlämning och dagen då jag åker till Karlstad. Jag måste säga att det känns lite konstigt att åka till Karlstad då jag knappt sett Tobias då han varit på uni en hel del, och idag hinner vi nog bara ses en timma innan det är dags för mig att åka. Han tycker dock att det är lite jobbigare än vad jag tycker, men så är det nog alltid för den som får stanna kvar....

Idag är det som sagt dags att lämna in tentan. Jag är inte särskilt nöjd med det jag skrivit men jag tror det kommer sluta med att jag mest kollar meningar och stavning idag, jag har ingen energi kvar att lägga på den här tentan känns det som, också är jag lite för övertygad om att jag kommer bli kuggad så jag har gett upp på förhand - vilket är otroligt dumt men ibland går det inte att styra tankar och känslor helt...

När jag väl lämnat in tentan tänkte jag faktiskt ge mig ut på en joggingrunda på mardrömsspåret - förhoppningsvis har det varit någon där och krattat ut sågspånet lite så man slipper hoppa över högar var och varannan meter, annars blir det ännu ett superträningspass. Vädret är lite halvkul då det blåser en del... blåser det för mycket så får joggingen vänta till imorgon när jag är hemma i Karlstad.

Men nu är det dags att fixa det sista i tentan, wish me luck!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: