Hakuna Matata

2008-10-06
22:25:04

All grown up /L

Det känns som mitt "nuvarande liv" lider mot sitt slut. Det är inte långt kvar tills jag går in i ett nytt skede, alltså jobb-livet. Jag har bara upplevt skol-livet och de saker jag ser fram emot kommer att ske när jag har ekonomi alltså jobb för det. Som resa, köpa bil, bostad och skaffa ungar. Därför känns det som man nu varje dag räknar ner till det nya livet ska börja. Jag vet inte om jag gör mig direkt förstådd nu? Jag går med skräckblandad förtjusning mot det nya. Så som det känns nu, tråkigt nog, så är nästa big thing i mitt liv att ta examen. Jag såg fram emot den dagen då renoveringen var klar (kan inte jämföras men ändå) och nästa sak som sker är typ julen sen är det dags att lämna studentlivet och bli "vuxen". Sista klivet ut i vuxenlivet alltså.

Är det bara jag som känner/tänker så här?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: