Hakuna Matata

2008-11-16
14:43:57

Vad hände med solen?! /S

Jag är ju bara för seg....!
jag som tänkte ta en skön jogginrunda i solen.... jag kan tala om att nu är det alldeles grått ute och det ser bara jävligt och kallt ute... tror jag är lat idag och skippar joggingen. Ska gå och handla nu och sen får det bli någon minut med hopprepet och lite styrkeövningar bara. Jag vet.... dåligt att skippa jogging bara för att det är mulet men jag känner verkligen inte för det.... sen vill jag nog att T ska vara hemma ifall det skulle hända något med knät, så vill jag känna att någon faktiskt vet var jag är någonstans och kanske till och med saknar mig om jag skulle vara borta lite för länge.

Men nu är det som sagt lite matshopping som gäller så att jag kan göra plättar sen när älsklingen kommer hem från sin pluggdag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: