Hakuna Matata

2008-11-27
23:06:56

Lär känna mig! /L
Blondinbella gjorde en sk 50-lista över vem hon är. Tyckte idéen var rolig främst för mig själv. Snälla gör en du också!

1. Jag är ett matvrak
2. Jag har efter Åsa insett att jag är en hundmänniska
3. Var inte säker på mitt val av utbildning förrän andra praktiken
4. Älskar tv-serier och film
5. Har inte som helst drömmar om att besöka alla världens länder
6. Min högsta dröm är att få avla av mig
7. Är alldeles för konflikträdd
8. Bryr mig för mycket om vad andra tycker
9. Har ett starkt behov av att vara omtyckt
10. Är jätteblyg
11. Får ångest när jag ska tala inför en grupp men har inga större problem inför barn
12. Tror att jag är/kommer vara en riktigt bra lärare
13. Jag läser alltid nyhetsrubrikerna men läser SÄLLAN artiklarna
14. Blir lätt berörd
15. Har nära till tårar
16. Önskar verkligen att jag hade ett överskott av pengar
17. Ifrågasatte livet mycket i mina yngre dar, kände ofta att jag inte trivdes
18. Har ingen nära kontakt med släkten förutom min mor
19. Jag har jättesvårt att bestämma mig i allt
20. Är i grunden riktigt snål
21. Hatar att prata i telefon
22. Avskyr David Hasselhoff, Spencer Pratt och David Caruso
23. Känner jättelätt empati
24. Kan bara skälla på J
25. Är otroligt lat
26. Blir irriterad på andra människor som är lata
27. Tycker att lite övervikt är trevligare än en spinkis
28. Lagar (möjligen) mat högst en gång i månaden
29. Sköter all städning hemma
30. Gråter när andra gråter
31. Tycker våren är härligast
31. Är traditionsfast
32. Anser gärna att J ska offra sig för min skull
33. Är väldigt långsint (men döljer det)
34. Minns inte mycket av min barndom
35. Vill köpa en bil
36. Funderar seriöst på att söka till Norge efter skolan
37. Har en vision om att en dag ha gång avstånd till Sandra
38. Är väldigt beskyddande om de jag tycker om
39. Kommer förmodligen bli en riktig hönsmamma
40. Tycker att samhället lägger alldeles för stort ansvar på skolan idag
41. Tycker att inställningen till barnuppfostran idag är väldigt slapp ofta
42. Hatar när ingen bryr sig oavsett vad det är
43. Hatar väntetider/telefontider
44. Vill gärna se ett helt nytt parti i regeringen
45. Måste ha mina rutiner på morgonen annars mår jag dåligt
46. Är något av en pedant
47. Får massage av J praktiskt taget varje kväll så jag kan sova
48. Vill ha en stor familj
49. Är jättenervös över år 2009
50. Hoppas en dag att känna mig riktigt nöjd över mig själv

/Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: