Hakuna Matata

2008-11-27
15:36:24

Trött! /S
Dagen blev lite längre än jag räknat med men det har varit en bra dag där vi hunnit med allt vi hade planerat. Det känns helt sjukt att det är fredag igen imorgon, jag är ledsen om jag tjatar om det men dagarna går verkligen helt otroligt fort, att jag tjatar om det hänger kanske ihop med att för varje dag som går så är man en dag närmare slutet på sin utbildning!
Idag när jag kom hem väntade ett tjockt kuvert på golvet och i det så fanns det broschyrer med texter som "snart börjar det roliga...", "Grattis" o.s.v. det var hekt enkelt broschyrer för att välkomna lärarstudententen in i arbetslivet... det kändes lite overkligt faktiskt...!

Ikväll har vi tvättid + att det är min tur att laga mat och jag kan inte påstå att jag känner för något av det få jag är sjukt trött. Jag somnade lite för sent + att jag gick upp tidigt. Men imorgon har jag ännu en ledig dag med frisörbesöket som mitt enda inbokade möte :)

Hoppas ni har haft en bra dag (där allt krångel med kurser ordnat sig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: