Hakuna Matata

2008-11-13
10:22:19

Torsdag /S
Idag har jag lite egen pluggtid här hemma och tänkte passa på att sova ut men som vanligt när man planerar att man ska sova ut så vaknar man tidigt. Jag vägrade dock att kliva upp innan kvart i tio.
Solen skiner och det är hyfsat fint väder så jag ska försöka ge mig ut på en promenad under dagen som paus i plugget. Jag har insett det att jag inte bara vill ha en hund, jag behöver ha en hund, jag r nämligen usel på att gå ut och gå själv... så en dag som denna när jag egentligen inte behöver gå ut så kan det sluta med att jag sitter inne hela dagen.... det som är riktigt roligt är att jag upptäckt att T också börjar längta efter den dag då vi faktiskt kan skaffa en liten vovve, det känns bra att det är något som vi båda vill...
Men den dagen har ju inte kommit riktigt än, först prioriteras ett fast jobb och en bil.

Nu är det dags för frukost!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: