Hakuna Matata

2008-11-30
23:56:43

Snart klar! /L
Liksom Sandra har julpyntandet fortsatt. Mamma plinga på dörren 11.30 redo att sy mina gardiner. Jag köpte ju tyg för 10 kronor metern med röda änglar på. Det fick bli café-gardiner, känns så sött. Av tyget gjorde mamma även tre dukar så jag har att byta med. Jag har inte riktigt bestämt hur det ska se ut i övrigt i fönstret. Min fina adventsljusstake som jag fick av Sandra nr 2 är pyntad och klar full av tomtar och svampar. Men den absoluta jul-favoriten är ändå jättestjärnan som pryder vardagsrummet, till det satte jag även upp två längder guldgardiner. Christmas time is here!













Bilderna visar inte den rätta röda färgen, IRL är det mörkare.

Kommentar:
#1: Sandra

Va fin adventsljusstaken blev när du pyntade den!! Ser verkligen gammal ut...

2008-12-01 @ 09:53:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: