Hakuna Matata

2008-11-26
11:20:11

Onsdag.... /S

Precis som jag misstänkte så fick jag ännu en ofrivilligt ledig dag då M fortfarande ligger utslagen med en kraftig förkylning. T verkar tro att hon fejkar det då hon varit sjuk en hel del men då har det varit migrän - och det är ju faktiskt så att livet kommer emellan ibland och till livet hör sjukdomar.... Jag känner fortfarande ingen panik över arbetet men jag skulle mycket hellre sitta och skriva idag än att vara ledig! Dels då vi trots allt har en deadline den 18 december då jag åker, och jag vill gärna att vi blir klara innan det datumet så man slipper stressa. Min andra anledning är att jag inte har något alls att göra om dagarna så jag blir bara sittandes liksom...
Det kan ju tyckas att jag kan skriva pån arbetet själv men det kan jag faktiskt inte, dels för att jag verkar ha glömt hur man skriver själv och sen har jag inte tillgång till all litteratur då M har en del + att jag inte kan gå igenom intervjuer eller enkäter då även hon har en del av det materialet...

Så... nu blir det ännu en dag att sitta och glo in i väggen tills T kommer hem :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: