Hakuna Matata

2008-11-19
10:31:05

Onsdag /S

God förmiddag på er!
Idag är det onsdag och min och Ms skrivdag, tyvärr så skickade hon ett sms förut och talade om att hon hade migrän så det blir inget idag. Känns lite jobbigt men det är ju inte så mycket man kan göra åt saken. Jag tänkte eventuellt börja skriva lite själv men vi får se. Nu kan jag i alla fall följa med T till stan och köpa födelsedagspresent åt hans mamma som kommer i helgen, vi tänkte köpa en feng shui - bok då han tydligen önskaqt sig det och sen kanske det blir någon prydnadsgrej men vi får väl se vad vi hittar....

Nu har jag i alla fall avklarat projekt fotoalbum under morgonen så nu ser inte vardagsrummet lika kaotiskt ut :op
Nu återstår det bara att skriva men det känns inte lika jobbigt, det går ju trots allt ganska fort.

Utöver en runda på stan så ska jag träna idag, antingen om jag orkar mig ut på en joggingrunda eller om det blir lite övningar här hemma.

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: