Hakuna Matata

2008-11-12
18:23:30

När inte lust eller ork finns kan man nästan gå med på vad som helst....! /S
Nu har vi precis käkat middag, det var jag som stod för matlagningen och det fick bli riktig husmanskost med älgfärsbiffar potatis och sås till detta. För en gångs skull gjorde jag egen sås istället för pulversås och den blev helt okej faktiskt.
När maten väl var uppäten väntade bänken med all disk men desperat som jag var bytte jag bort den disken som tar kanske 10 minuter att diska, mot att T ikväll ska få 40 min massage, att jag städar lägenheten själv och att jag tar reda på den rena tvätten....

Det är skönt att slippa disken men jag tror jag kommer ångra mig om en stund :op

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra för att komma in på CSNs hemsida. Det krävs ju e-legitimation men min dator är ju fortfarande obrukbar och jag vet inte om det går att installera två e-legitimationer på samma dator. Det tog jävligt lång tid att installera allt också så lust till det finns inte riktigt nu. Å andra sidan så har jag just nu bara ett bidrag kvar som jag får utbetalt eftersom pucko-S skrev att studierna kommer avslutas i januari. Tänk om jag var lite smartare och skrev juni, alltid lättare att se till att bli av med pengarna än att få mer... :OP

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: