Hakuna Matata

2008-11-08
20:24:37

Mårbackas julmässa /L
Igår tog faktiskt jag bussen upp till Sunne, där mötte Sandra nr 2 och hennes dotter T upp mig (vuxenpoäng när kompisarna har barn =P). Hon hade med mat och vi avnjöt detta hemma hos hennes mamma. Det var en vegetarisk rätt med bland annat mozzarellaost, pasta, spenat, torkade tomater och nötter. Jag gillade det faktiskt =P Till efterrätt blev det äppelpaj. Sedan for vi till Mårbacka! Det var jättemysigt men litedyrt. Å andra sidan sålde de inga skitsaker heller, det fanns mycket fint och jag skulle gärna velat handlat julklappar där men min plånbok ville inte gärna det. I alla fall köpte jag faktiskt EN sak till mamma (Sandra tyckte jag skulle kostat på mig själv något men hittar man inget, så hittar man inget). Jag köpte en liten hund i tenn av rasen nakenhund. Tyckte den var så speciell då det tyvärr inte finns mycket i den hundrasen. Mamma blev glad och jag var nöjd med dagen. Det tråkiga var nog att när jag skulle hem så var tåget inställt som tur var, var det fler än jag som skulle hem så de fixade fram en buss. Sandra stannade och höll mig sällskap trots en liten T! Jag, till skillnad från Manny är inte avskräckt från att skaffa barn och att umgås med sockersöta T en dag gjorde mig bara mer sugen. Uh vilken söt unge! Hon charmade mig totalt med sitt leende. Här kommer lite bilder från mässan!









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: