Hakuna Matata

2008-11-29
11:36:00

Lördag /S
God morgon på er!
Idag är det riktigt grått och trist här i Linköping så man kunde ligga kvar i sängen med gott samvete :)
Jag hoppas ni fick en trevlig fredag, här hos oss åts det taco, som vanligt åt man alldeles för mycket! Ska man se något positivit med det så fanns det inte det minsta godissug efter det :op
Jag fick bestämma film igår, både jag och T längtade efter att se en bra film då vi bara sett mediokra filmer den sista tiden. Så mitt val föll i första hand på Broarna i Madison county, jag vet inte om den är bra men den räknas väl till klassikerna bland romantiska filmer? Tyvärr lockade den inte T så mycket igår så istället såg vi mitt andrahandsval som var Höstlegender med Brad Pitt.

Julpyntet glömde vi helt bort igår så det får vi ta idag eller imorgon, det beror på om det blir en tur till Tornby idag eller imorgon. Eftersom det gäller att spara pengar nu inför nästa månad när man bara får ungefär halva studiebidraget så blir det ännu en hemmamyskväll idag. Vad det blir för gott till middag vet jag inte än, så alla förslag är välkomna :)
dock så SKA vi se Broarna i Madison county idag om det inte går något bra på TV.

Nu är det dags för frukost :)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: