Hakuna Matata

2008-11-14
15:48:26

Fredag /S
Nu har arbetet med examensarbetet lagts ner för dagen. Det gick faktiskt riktigt bra för oss så det känns bra, nu kan man njuta av helgen med gott samvete!
Lite plugg kommer det dock bli då jag inte pluggade något igår, men utöver det så tror jag att jag ska ta mig ner på stan imorgon och titta efter lite julklappar om jag kan få med mig älsklingen.

Ikväll blir det myspys här hemma med något gott till middag och kanske någon bra film. Veckan har gått väldigt fort men det är ändå skönt att helgen är här redan.

Jag måste säga att mina tankar om framtiden snurrar fram och tillbaka men jag har börjat känna mer och mer en längtan efter att bo i Karlstad igen där jag har alla nära och kära utom T.... jag har fortfarande några månader kvar innan jag måste bestämma mig för vad jag ska göra när jag är klar med utbildningen men som sagt... innerst inne så vill jag nog tillbaka till Karlstad, kunna träffa familj och vänner i veckorna när jag känner för det... Tänk så jobbigt livet måste vara.... varför kan man inte få saker och ting att flyta precis som man själv vill, t.ex genom att T också skulle vara färdig med sin utbildning :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: