Hakuna Matata

2008-05-13
14:25:44

Rättegång och sexdocka för hunden /L

Solen skiner och nu börjar det bli en aning varmare gentemot tidigare idag. Vi har varit på rättegång idag, en släkting var offer för en misshandel. Det gick inte så jättebra. Man blev jäkligt irriterad på att höra hur de försvarade sig med lögner. Vittnet försvarssidan hade var kompis till den åtalade och han ljög så det skrek utav det. Hans historia gick inte ihop med vare sig den åtalade, offret eller andra vittnet. Hmm... jaja... nu är det över och vi väntar på domen.

Idag var det ut med Sigge igen, jag var ledig igår. Han är lite översexuell. Han juckar på mig hela tiden. Jag förstår inte varför hanhundar inte kan kontrollera sig när de är runt mig. Jag minns Dicks våldtäckförsök på mig, när han hoppade på mig bakifrån! När Sigge hänger på mitt ben återkommer dessa hemska minnen. Vad ska jag göra?



Jag kanske ska skaffa en sån här sexdocka åt Sigge. Här kan han jucka hur mycket han vill. Det finns ett litet hål som måste rengöras efter akten (det gör inte jag!) och man kan även köpa till spray som doftar hona för att egga ytterligare. Någon som ser detta som en lösning? Läs mer här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: