Hakuna Matata

2008-05-29
10:22:40

Torsdag /S
Hej på er!
Ny dag och nytt humör :) Bitterheten som låg över mig igår har väl lagt sig lite även om det fortfarande svider lite...
Idag ska jag städa och börja plocka ihop lite småplock som ska med till Karlstad. Just nu har vi tvättid så det är prioritering ett!
Om solen tittar fram lite mer så kanske det blir en liiiiiten stunds stekning idag också. Brännan på mina axlar har lagt sig ganska mycket, jag fick lite färg på benen, jag kan inte påstå att jag är direkt brun, men det syns en kant ifrån shortsen så det är ju en skillnad i alla fall :)

Det är så underbart skönt att veta att det är sista dagen här imorgon, jag tror i och för sig att det kommer bli en rätt tuff dag då vi fick mail idag om att se till att vara där i tid och att vi kommer va tvugna att ta en kortare lunch för att hinna bli klara till kl. 15. Men det är ju som sagt sista dagen :)

Nu ska jag äta lite frukost!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: