Hakuna Matata

2008-05-20
11:21:11

Tisdag /S
Idag börjar väl allvaret kan man säga då jag idag måste börja skriva på min portfolio som är min absolut sista uppgift på den här kursen. Jag har ju redan börjat skriva på den lite smått men det är verkligen lite och det som skrivits måste skrivas om en hel del också och jag måste in med en massa referenser.

Jag känner inte direkt för det men jag vill bli färdig med den så snart som möjligt så jag helst slipper sitta med den i helgen, men jag behöver inte lämna ifrån mig den förrän nästa vecka och det är väl kanske det som är sämst då jag egentligen arbetar bäst under tidspress, så tyvärr finns risken att jag kommer skjuta på det och ändå kommer att få sitta med den i helgen.
Jag ska dock försöka att sparka igång med arbetet ordentligt idag. Idag ska jag även ringa och boka klipptid för nästa vecka. Är liiiiite sugen på att klippa en längre page igen men jag tror att det kanske är bättre att göra det i höst istället i så fall då det alltid sliter lite extra på håret under sommaren.

Hörs senare under dagen, hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: