Hakuna Matata

2008-05-11
10:54:45

Sunday morning! /S
Då var det söndag..redan! tycker den här helgen har gått skitfort, det sorgliga är att jag inte pluggat det allra minsta som jag verkligen borde ha gjort :(
Igår ringde jag mammsen och pratade lite då jag behövde meddela pappa om vilken helg vi vill bli hämtade. Vi siktar på att åka hem söndagen 1 juni. Om jag mot förmodan inte hinner skriva färdigt så åker T med pappa hem och alla saker så får jag ta tåget när jag är färdig. Det är bättre och göra så eftersom att jag tror att jag hinner färdigt till den helgen. Om vi väntar till helgen därefter så missar ju T en hel jobbvecka, så om jag får åka tåg så delar vi på min biljett. Men nu är ju självklart målet att kunna åka hem den helgen allihop och det är det man får ställa in sig på!

Nu ska vi snart ut till Tornby, ska byta eller lämna tillbaka mina skor som var alldeles för stora. Sen blir det väl en runda i butikerna igen när man ändå är där!

Ha en bra dag och njut av solen då det tydligare ska bli sämre väder nu!

Kommentarer:

För fort!

2008-05-11 @ 10:58:06
#2: Anonym

Jag hatar söndagar. BLÄ

2008-05-11 @ 11:02:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: