Hakuna Matata

2008-05-28
14:13:25

Sol, sol, sol /S
Nu är jag hemma igen efter 2 timmars solaned och läsande ute på den närliggande fotbollsplanen, enda stället som jag känner till som man kan ligga på utan att ha en massa folk springandes förbi hela tiden. Så shorts, bikiniöverdel och linne åkte på och sen traskade jag iväg med filt och pärmen som skulle läsas. Efter två timmars halveffektivt läsande och svettande så packade jag ihop min saker och begav mig hemåt igen. Kändes dumt att ligga längre i solen då det var ett tag sedan jag solade senast och jag har dessutom ingen solskyddskräm. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta mig ännu en titt på arbetet. Är superjobbigt att opponera då ja ginte har en aning om vad som är rätt eller fel gällande det här arbetet, sen har hon enligt mig fått med alla delar så det finns inte så mycket att säga om arbetet förutom att det är bra (enligt mina mått).
Men som sagt så ska jag läsa igenom det en gång till så att jag inte missar något. Sen ska jag nog plocka ihop lite sånt som ska med till Karlstad. Jag är inte så bra på att packa lätt när det gäller att packa inför sommaren utan tar gärna med mig halva smyckesskrinet, alla hårsnoddar och diadem, sen är det alla skor som ska med och kläder. Jag tror att jag kommer att behöva använda allt så det slutar ofta med att jag packar med mig halva mitt boende. Men det handlar ju faktiskt om 2,5 månad och då vill man ha tillgång till sina saker!

Men nu var det som sagt duschen som gällde :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: