Hakuna Matata

2008-05-12
15:21:22

Puh! /S
Då var man hemma efter en dag på uni. Idag fick vi spela upp vår pjäs för handledaren som självklart pekade ut alla brister - jättebra, men när man redan har lessnat på hela grejen så känns det bara jobbigt. Det gick inte särskilt bra för oss idag, vet inte om vi bara var trötta eller vad det var men saker klaffade inte alls bra... Sen kom det en del mindre väl valda ord ur en viss persons mun som ledde till en catfight mellan oss... i alla fall i mitt huvud där jag fantiserade om en massa saker som man vill häva ur sig. Men jag är inte en sån person som häver ur mig en massa otrevligheter, så de orden sades enbart i mitt huvud.

Det är väl bara att hålla tummarna för att saker och ting går lite bättre imorgon. Sen håller jag även tummarna för att T ska komma hem och ta disken, tyvärr tror jag inte han är så pigg på det eftersom han tog den sist så jag får nog försöka komma på ett bra byte i så fall :op

Nu ska jag nog ta en liten tupplur.
Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: