Hakuna Matata

2008-05-07
09:44:55

Onsdag /S

God morgon!
Underbar morgon, och det är riktigt skönt att man inte behöver ge sig iväg förrän kl 14. Såg nyss på väderleksrapporten att det kommer bli kanonfint även under fredagen med upp till 25 grader varmt!
En viss hemlängtan har börjat drabba mig och T lite smått, beror mest på det fina vädret - sommaren hör fortfarande ihop med allt som finns i Karlstad med vänner och familj. Sen utnyttjar man dagarna på ett helt annat sätt när man är hemma än när vi är här...

Nu när vi är inne i maj så har jag också börjat vänta på svar ifrån sommarjobbet som ska ges i mitten av maj. Jag är hyfsat säker på att jag kommer att få jobba där även i år, men självklart kan man inte vara 100% säker. Om jag inte får jobb vet jag inte vad jag ska göra... då kommer det bli ohyggligt tungt under nästa läsår... som tur är så har man ju pengar sparade i fonder men de pengarna vill man ju helst inte röra än, och särskilt inte om de fortsätter att gå ner!

Nej, nu ska jag ta tag i dammsugandet så att jag verkligen får det gjort!
Som vanligt önskar jag er en härlig dag :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: