Hakuna Matata

2008-05-12
08:38:59

Ny vecka /S
Måndag och en ny vecka är här, nu är det enbart 3 veckor kvar av terminen som förmodligen kommer att gå i en rusande fart. Under nästa vecka är det bara måndagen som är schemalagd, resten av veckan ska ägnas åt portfolioarbete på egen hand, och sista veckan ska vi läsa andras portfolio för att förbereda opponering på fredagen, och sen hoppas jag som sagt att den går bra så att jag hinner fixa alla ändringar så jag kan lämna in på söndag morgon.

Precis som de pratat om så är vädret lite sämre idag, men det är egentligen bara i jämförelse med den klarblå himmel vi har haft den senaste tiden. Molnlagret är ganska tunnt och det är 15 grader varmt. Det som gör vädret trist är att det blåser en hel del.

Nu ska jag se klart på nyheterna, vill bara önska er en god morgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: