Hakuna Matata

2008-05-09
14:18:07

Nu är det helg! /S
Nu sitter jag här mätt och belåten. Arbetet idag gick lite segt och vi började mest prata om annat när vi satt i solen, men såna tillfällen behövs oxå. Sen var  det en person borta så då blev det ännu svårare att repetera effektivt.
Men jag har i alla fall bättrat på färgen i ansiktet och på armarna. Jag gjorde ett tappert försök med benen också men de är som vanligt ovilliga att förändra sin gråvita färg :op

Nu har jag käkat lite rester ifrån gårdagens middag som var tonfisksallad. Så himla gott nu när det är varmt ute!
Nu sitter jag och velar fram och tillbaka och kan inte bestämma mig för om jag ska åka ut till Tornby idag eller imorgon... får se hur jag gör.

Vår lägenhet luktar apa just nu! Vet inte varför men varje vår så luktar det gödsel i hela Lambohov!! Alltså koskit... och det är enbart här i mitt bostadsområde den doften känns av. Helt sjuk och inte särskilt roligt, speciellt inte när man ska äta!

Nog från min sida för tillfället, vi hörs ikväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: