Hakuna Matata

2008-05-21
21:06:57

Music... /S
Hej på er!
Va händer hos er?
Själv sitter jag här i min ensamhet och letar lite bra musik. Just nu är det mycket soul som jag lyssnar på. Snubblade nämligen över en soulplatta på cdon.se som jag funderar starkt på om den ska få komma hem till lilla mig. Det är inte ofta jag köper plattor men det här är en samlingscd med soulmusik och den innehåller hela 6 skivor och är sänkt med 80% så den kostar bara 99kr nu. Jag gillar soul, kanske inte alla låtar men om jag bara gillar hälften så är det ju fortfarande värt pengarna!

Hmm... får fundera på saken lite kanske....

Har ni några låttips i övrigt?

Kommentar:
#1: Anonym

Hallå!

Hoppas du haft en bra dag :)

Kram Jessica

www.jessi.se/webshop

2008-05-21 @ 22:51:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: