Hakuna Matata

2008-05-19
07:29:01

Måndag /S
Idag är jag så jäkla trött då jag dum som jag var fastnade framför Bodyguard igår, och sen kunde jag inte somna.
Så nu sitter jag här och gäspar och önskar bara att jag fick gå och krypa ner i sängen bredvid T igen. Jag blev inte gladare av att se att termometern visade på ynka 1,5 grad!!!! Vad hände med den härliga sommarvärmen...?

Idag ska vi åka iväg och visa upp vår lilla teater för sista gången i en förskoleklass, det blir också sista gången gruppen ska jobba ihop, eller egentligen blir det väl kanske näst sista då vi ska ha en opponering i gruppen men det är ju ingen gruppuppgift även om vi ses i gruppen då. Måste säga att det är fruktansvärt skönt, är så fruktansvärt trött på grupparbete efter den här terminen. Min grupp har varit helt okej men en person har som jag nämnt flera gånger tidigare, har gjort alla arbeten mycket jobbiga och svårare än vad det egentligen behöver vara.

Så resterande dagarna denna veckan kommer det skrivas portfolio. Vi får väl se när man är färdig idag, tvivlar dock på att jag kommer orka med något skrivande idag då man fått gå upp tidigt, sen blir det en stund i förskoleklassen och därefter ska vi i gruppen utvärdera temat och våra insatser och framträdanden + att vi har tvättstugan ikväll. Sen är det min tur att fixa käk. Så jag kan nog med stor säkerhet säga att det inte blir något portfolioskrivande idag :op

Dags att fräscha till sig innan man ska cykla iväg i kylan *brrr*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: